بنابراین ، شما تصمیم گرفته اید که زمان آن رسیده است که یک وب سایت با درجه بالا برای تجارت خود بسازید. شما ساعت های زیادی را برای محدود کردن محتوایی که می خواهید در آنجا قرار دهید و ساختار مورد نظر خود را محدود کنید. داشتن محتوای با کیفیت و مناسب برای سئو ، بهترین راه برای بالا بردن رتبه وب سایت شما است. شما آزمایش کرده اید و آماده راه اندازی هستید. چند ماه گذشته است ، و شما هنوز شاهد افزایش ترافیک مورد نظر خود نیستید ، حتی با کیفیت بالا و SEO در صفحه. همه چیز در خود سایت خوب به نظر می رسد ، بنابراین در حال حاضر ما باید به دنبال ایجاد قدرت از منابع دیگر باشیم.

بنابراین ، در مورد بک لینک هایی که به وب سایت شما می آیند چطور؟

بک لینک؟ آنچه در مورد آنها؟ پیوندهای پشتیبان ، که به آنها پیوندهای ورودی نیز گفته می شود ، نمادی از وضعیت هستند که نشان دهنده محبوبیت و قابلیت اطمینان وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو هستند. هرچه تعداد پیوندهای بیشتر از وب سایت های با کیفیت بالا داشته باشید ، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. با این حال ، چیزی بیشتر از رانندگی در ترافیک وجود دارد. بیایید بیشتر به هنر بک لینک ها بپردازیم و اینکه چگونه می تواند در حضور آنلاین شما معجزه کند.

بک لینک چیست؟

یک بک لینک در یکی از اصطلاحات بازاریابی دیجیتال که بسیار پیچیده به نظر می رسد ، اما در واقع کاملاً خود توضیحی است.

با توجه به فرهنگ لغت ، پیوند برگشتی یک پیوند ورودی از یک صفحه وب به وب سایت دیگر تلقی می شود. به معنای واقعی کلمه ، پیوندی در وب سایت دیگر افراد را به وب سایت شما باز می گرداند. اینها می توانند به اشکال مختلف ، از فهرست ها و استنادات ، به رسانه های کسب شده ، رسانه های اجتماعی یا اخبار آنلاین ارائه شوند. پیوندهای یک سایت با کیفیت دیگر به وب سایت شما به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار است تا بتواند برای ارجاع به شما وقت گذاشته و کاربران خود را به آنجا هدایت کند.

سایر شرایط کلیدی Backlink

نمایه پیوند
نمایه پیوند به وضعیت و منبع همه پیوندهایی که از وب سایت شما وارد و خارج می شوند نگاه می کند. همچنین می توانید به سایر وب سایت ها بک لینک ارائه دهید. به اشتراک گذاشتن عشق کلیدی برای گرفتن لینک در سایت شماست! اگر ما در این زمینه با شما کار می کنیم ، هنگامی که نمایه پیوند شما را تجزیه و تحلیل می کنیم ، به سایت هایی که به شما پیوند می دهند ، نحوه پیوند آنها به شما (متن ، تصویر یا سایر موارد) و نمره کیفیت سایت آنها چگونه نگاه می کنیم. تا مطمئن شویم که بازی خوبی است.

مرجع دامنه ها

یک وب سایت جداگانه که به وب سایت شما پیوند داده و پیوند بک لینک را در اختیار شما قرار می دهد. در حالی که تعداد بک لینک ها مهم هستند ، تعداد افراد یا سازمان هایی که به وب سایت شما لینک می دهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما می توانید 3000 بک لینک از یک وب سایت داشته باشید اما این به اندازه داشتن لینک از 50 وب سایت مختلف با کیفیت بالا اهمیت ندارد.

پیوند آب میوه

در حالی که این یک "اصطلاح رسمی" نیست ، این مورد معمولاً توسط بازاریابان دیجیتال برای اشاره به "ارزش یا حقوق صاحبان سهام از یک صفحه یا سایت به صفحه دیگر" استفاده می شود. این مقدار معمولاً از طریق پیوندها (که به آن لینک های پشتیبان نیز گفته می شود) منتقل می شود. هرچه پیوندهای با کیفیت بیشتری به سایت شما بیاید ، وب سایت شما آب پیوند بیشتری خواهد داشت.

متن لنگر

متن قابل کلیک در یک لینک. بهترین شیوه های SEO نشان می دهد که تا جایی که ممکن است متنی را که مربوط به صفحه ای است که پیوند می دهید پیوند دهید (نه متن عمومی مانند "اینجا را کلیک کنید"). پیوندهای پشتیبان را می توان در قالب متن یا تصاویر یافت ، اما هرچه متن لنگر توصیفی یا خاص باشد ، برای سئو بهتر است.

حال که با بک لینک ها به طور کلی بیشتر آشنا شدیم ، بیایید به کمیت در مقابل کیفیت بپردازیم.

تعداد بک لینک: چند بک لینک باید داشته باشید؟

از نظر بازاریابی ، این یک سوال عالی است اما لزوماً پاسخ آسانی ندارد. وقتی از شما سال می شود ، پاسخی وجود دارد: بستگی دارد. یک راه خوب برای بررسی این موضوع این است که آنچه را که می خواهید با حضور در وب سایت خود به دست آورید ، در نظر بگیرید. اگر می خواهید با افزایش رتبه خود تهاجمی تر باشید ، باید بر تعداد بک لینک ها تأکید بیشتری داشته باشید. همچنین بستگی به صنعت شما و رقبای شما دارد. اگر می خواهید بر شکست دادن رقبای برتر خود در منطقه تمرکز کنید و هرکدام حدود 1000 بک لینک دارند ، پس می دانید که هدف شما چیست. با این حال ، این فقط یک بازی اعداد نیست ، همه چیز به کیفیت بک لینک هایی که دارید برمی گردد.


بنابراین ، شما تصمیم گرفته اید که زمان آن رسیده است که یک وب سایت با درجه بالا برای تجارت خود بسازید. شما ساعت های زیادی را برای محدود کردن محتوایی که می خواهید در آنجا قرار دهید و ساختار مورد نظر خود را محدود کنید. داشتن محتوای با کیفیت و مناسب برای سئو ، بهترین راه برای بالا بردن رتبه وب سایت شما است. شما آزمایش کرده اید و آماده راه اندازی هستید. چند ماه گذشته است ، و شما هنوز شاهد افزایش ترافیک مورد نظر خود نیستید ، حتی با کیفیت بالا و SEO در صفحه. همه چیز در خود سایت خوب به نظر می رسد ، بنابراین در حال حاضر ما باید به دنبال ایجاد قدرت از منابع دیگر باشیم.

بنابراین ، در مورد بک لینک هایی که به وب سایت شما می آیند چطور؟

بک لینک؟ آنچه در مورد آنها؟ پیوندهای پشتیبان ، که به آنها پیوندهای ورودی نیز گفته می شود ، نمادی از وضعیت هستند که نشان دهنده محبوبیت و قابلیت اطمینان وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو هستند. هرچه تعداد پیوندهای بیشتر از وب سایت های با کیفیت بالا داشته باشید ، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. با این حال ، چیزی بیشتر از رانندگی در ترافیک وجود دارد. بیایید بیشتر به هنر بک لینک ها بپردازیم و اینکه چگونه می تواند در حضور آنلاین شما معجزه کند.

بک لینک چیست؟

یک بک لینک در یکی از اصطلاحات بازاریابی دیجیتال که بسیار پیچیده به نظر می رسد ، اما در واقع کاملاً خود توضیحی است.

با توجه به فرهنگ لغت ، پیوند برگشتی یک پیوند ورودی از یک صفحه وب به وب سایت دیگر تلقی می شود. به معنای واقعی کلمه ، پیوندی در وب سایت دیگر افراد را به وب سایت شما باز می گرداند. اینها می توانند به اشکال مختلف ، از فهرست ها و استنادات ، به رسانه های کسب شده ، رسانه های اجتماعی یا اخبار آنلاین ارائه شوند. پیوندهای یک سایت با کیفیت دیگر به وب سایت شما به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار است تا بتواند برای ارجاع به شما وقت گذاشته و کاربران خود را به آنجا هدایت کند.

سایر شرایط کلیدی Backlink

نمایه پیوند
نمایه پیوند به وضعیت و منبع همه پیوندهایی که از وب سایت شما وارد و خارج می شوند نگاه می کند. همچنین می توانید به سایر وب سایت ها بک لینک ارائه دهید. به اشتراک گذاشتن عشق کلیدی برای گرفتن لینک در سایت شماست! اگر ما در این زمینه با شما کار می کنیم ، هنگامی که نمایه پیوند شما را تجزیه و تحلیل می کنیم ، به سایت هایی که به شما پیوند می دهند ، نحوه پیوند آنها به شما (متن ، تصویر یا سایر موارد) و نمره کیفیت سایت آنها چگونه نگاه می کنیم. تا مطمئن شویم که بازی خوبی است.

مرجع دامنه ها

یک وب سایت جداگانه که به وب سایت شما پیوند داده و پیوند بک لینک را در اختیار شما قرار می دهد. در حالی که تعداد بک لینک ها مهم هستند ، تعداد افراد یا سازمان هایی که به وب سایت شما لینک می دهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما می توانید 3000 بک لینک از یک وب سایت داشته باشید اما این به اندازه داشتن لینک از 50 وب سایت مختلف با کیفیت بالا اهمیت ندارد.

پیوند آب میوه

در حالی که این یک "اصطلاح رسمی" نیست ، این مورد معمولاً توسط بازاریابان دیجیتال برای اشاره به "ارزش یا حقوق صاحبان سهام از یک صفحه یا سایت به صفحه دیگر" استفاده می شود. این مقدار معمولاً از طریق پیوندها (که به آن لینک های پشتیبان نیز گفته می شود) منتقل می شود. هرچه پیوندهای با کیفیت بیشتری به سایت شما بیاید ، وب سایت شما آب پیوند بیشتری خواهد داشت.

متن لنگر

متن قابل کلیک در یک لینک. بهترین شیوه های SEO نشان می دهد که تا جایی که ممکن است متنی را که مربوط به صفحه ای است که پیوند می دهید پیوند دهید (نه متن عمومی مانند "اینجا را کلیک کنید"). پیوندهای پشتیبان را می توان در قالب متن یا تصاویر یافت ، اما هرچه متن لنگر توصیفی یا خاص باشد ، برای سئو بهتر است.

حال که با بک لینک ها به طور کلی بیشتر آشنا شدیم ، بیایید به کمیت در مقابل کیفیت بپردازیم.

تعداد بک لینک: چند بک لینک باید داشته باشید؟

از نظر بازاریابی ، این یک سوال عالی است اما لزوماً پاسخ آسانی ندارد. وقتی از شما سال می شود ، پاسخی وجود دارد: بستگی دارد. یک راه خوب برای بررسی این موضوع این است که آنچه را که می خواهید با حضور در وب سایت خود به دست آورید ، در نظر بگیرید. اگر می خواهید با افزایش رتبه خود تهاجمی تر باشید ، باید بر تعداد بک لینک ها تأکید بیشتری داشته باشید. همچنین بستگی به صنعت شما و رقبای شما دارد. اگر می خواهید بر شکست دادن رقبای برتر خود در منطقه تمرکز کنید و هرکدام حدود 1000 بک لینک دارند ، پس می دانید که هدف شما چیست. با این حال ، این فقط یک بازی اعداد نیست ، همه چیز به کیفیت بک لینک هایی که دارید برمی گردد.


ن : ویدا علیپور
ت : دوشنبه 18 مرداد 1400